poniedziałek, 21 lipca 2014

Najlepszy sklep rowerowy w Krakowie

Od wielu lat moją pasją są rowery. Najchętniej jeżdżę na rowerze typu MTP, służącym głównie do jazdy w terenie, jednak wiele osób korzysta z nich także w mieście. Dla mnie jest to najwygodniejszy typ roweru, ponieważ posiada ramę z pełną amortyzacją, rama jest niezwykle lekka, a szerokie opony o wysokim profilu, znacznie ułatwią jazdę w terenie. Rower upatrzyłam sobie w jednym z krakowskich sklepów rowerowych, w którym do dziś zresztą kupuje wszystkie części i akcesoria. Jest to jedyny sklep, z którym miałam styczność, w którym pracują zarazem profesjonaliści, ale zarazem miłośnicy rowerowi w jednej osobie. Dla mnie jest to niezwykle ważne gdy w momencie zakupu otrzymuję nie tylko fachową pomoc ale także pogląd i doradztwo takiego samego użytkownika jak ja. Jest to sklep zajmujący się sprzedażą internetową, ale nie ma z nimi żadnego problemu z kontaktem. Z całkowitą świadomością mogę powiedzieć, że jest dla mnie najlepszy sklep rowerowy z Krakowa i okolic. W swojej ofercie bardzo często mają konkurencyjne promocje, co z pewnością odróżnia ich od innych sklepów rowerowych w Krakowie. Dla osób potrzebujących fachowego doradztwa, roweru, części rowerowych lub odzieży to polecam odwiedzenie Secesji.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz