poniedziałek, 21 lipca 2014

Profesjonalne przygotowanie nauki jazdy w Radomiu

Kończąc 18 lat, jak chyba większość osób w tym wieku, postanowiłam przystąpić na nauki jazdy samochodem kat. B. Zdecydowałam się na Ośrodek Szkolenia Kierowców z polecenia znajomych, którzy kursowali tak kilka lat wcześniej. Niestety to był błąd, bo jak się okazało przez to kilka lat zmienili się tam instruktorzy i wcale nie było tak kolorowo jak w opowieściach. Instruktor nie miał cierpliwości i wychodził z założenia ze przychodzę na kurs i powinnam już wszystko potrafić... Przebyłam przez te 30 godzin jazd i poszłam na egzamin państwowy. Wyniku w sumie można było spodziewać, po negatywnym pierwszym podejściu postanowiłam wykupić kilka dodatkowych godzin w innym Ośrodku Szkolenia Kierowców i zdecydowałam się dalszą naukę jazdy w Radomiu z jednym z tamtejszych ośrodków. Już po pierwszej godzinie nauki jazdy czułam się pewniej za kierownicą niż po wcześniejszych 30. Ten ośrodek był zupełnie inny! Pozytywne nastawienie do kursanta , cierpliwość i pokazanie mnóstwa praktycznych zastosowań przydatnych podczas użytkowania auta sprawiły, że za kierownicą zaczęłam czuć się jak ryba w wodzie. Z zupełnie innym nastawieniem podeszłam do państwowego egzaminu po raz drugi, tym razem z pozytywnym wynikiem. Dzięki L-EFEKT jestem kierowcą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz